ODGOVORI NA
ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Kako mogu kupiti ulaznicu za događanje?
Ulaznicu za određeno događanje možete kupiti u našem web shopu.
Na koji način vršite dostavu kupljenih ulaznica?
Print@home ulaznice se dostavljaju kupcu putem e-maila na adresu koja je upisana u profilu korisnika. Ulaznice se isporučuju u Adobe PDF formatu i za njihovo pregledavanje je potreban preglednik PDF datoteka kojeg možete naći na ovoj adresi: http://get.adobe.com/reader/. Ukoliko vam obavijest o dostupnosti print@home ulaznica ne stigne u vaš e-mail sandučić u roku od sat vremena od trenutka kupnje, molimo vas da ulaznicu preuzmete direktno sa vašeg korisničkog profila na adresi: https://ticketing.hr/moj-racun/narudzbe/. ticketing.hr ne odgovara za štetu nastalu krivim upisivanjem e-mail adrese u korisničkom profilu ili zbog nemogućnosti isporuke ulaznice uzrokovane tehničkim problemima sa strane davatelja e-mail usluge. Jednom kada ste print@home ulaznicu uspješno pohranili na svoje računalo, ispišite je na ISO A4 standardnom listu papira. Uz ulaznicu ćete dobiti i račun. Molimo vas da ulaznicu ne izrezujete pošto ulaznica vrijedi isključivo ako je ISO A4 list papira na kojem je ulaznica ispisana neoštećen, nego je umjesto izrezivanja presavijte koristeći oznake na samoj ulaznici. Ulaznicu čuvajte na sigurnom mjestu do dana događanja za kojeg ulaznica vrijedi jer se ulaz na događanje omogućava isključivo prvoj osobi koja kopiju print@home ulaznice iskoristi. Prilikom dolaska na mjesto događanja print@home ulaznicu koristite na isti način kao i tradicionalnu tiskanu ulaznicu ili slijedite upute organizatora. print@home ulaznice se kao opcija dostave mogu zatražiti samo za određena događanja, za koje je ta mogućnost istaknuta na stranici za odabir načina dostave, a naknada koja se plaća za ovaj način dostave može ovisiti o mjestu održavanja događanja ili o poslovnoj odluci Organizatora odnosno ticketing.hr.
Da li mogu platiti ulaznicu kreditnom karticom?
Za sva događanja u našoj Internet trgovini moguće je kupovati ulaznice kreditnim karticama.
Za plaćanje u našoj Internet trgovini koristimo CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od vašeg web preglednika do banke koja je izdala karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pritom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program vaša banka, uz valjanost same kartice, dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unapređuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom vaših kartičnih podataka.
Da li mogu kupiti ulaznicu direktnom uplatom na račun?
Za događaje za koje je ovakav način plaćanja omogućen odaberite ovu opciju na stranici za odabir načina plaćanja. Ulaznice koje ste odabrali bit će rezervirane određeno vrijeme koje je dovoljno da izvršite uplatu i o tome nas obavijestite. Kada uplata bude proknjižena od strane ticketing.hr , dobit ćete obavijest e-mailom te će vam ulaznice biti isporučene odabranim načinom dostave. Ako do trenutka isteka rezervacije niste uplatili sredstva na račun ili ticketing.hr do trenutka isteka rezervacije nije zaprimio uplaćena sredstva na račun, rezervacija se poništava, a sustav automatski vraća ulaznice u prodaju. U slučaju zaprimanja uplate nakon što je rezervacija poništena, sustav kupcu automatski dodjeljuje najbolja mjesta u istom cjenovnom razredu. Ako je dostupno još ulaznica u istom cjenovnom razredu, do trenutka u kojem ulaznice kreću u dostavu, kupac može zatražiti neke druge ulaznice pozivom službi za korisnike. U slučaju da se do trenutka poništenja rezervacije sve ulaznice u odabranom cjenovnom razredu rasprodaju i/ili nije moguće izvršiti ponovno dodjeljivanje mjesta ticketshop.hr ne odgovara za moguću nastalu štetu. U tom slučaju, uplaćeni novac bit će u cijelosti vraćen uplatitelju, umanjen za moguće bankovne transakcijske naknade.
U kojem slučaju mogu napraviti povrat ulaznice i zatražiti povrat novčane nadoknade?
U slučaju redovnog održavanja događanja, bez obzira na vremenske prilike ili neprilike, jednom kupljenu ulaznicu nije moguće vratiti. Nedolazak kupca na događanje ne može biti osnova za traženje bilo kakve novčane nadokande. Sve narudžbe i kupovine ulaznica putem Interneta ili direktno na prodanom mjestu su obvezujuće te ne mogu biti otkazane ili naknadno izmijenjene. U slučaju otkazivanja ili promjene datuma održavanja događanja ulaznicu je, uz pristanak Organizatora, moguće vratiti uz nadoknadu uplaćenog iznosa umanjenog za troškove kupovine i troškove ticketing.hr sustava. U tom slučaju uvjeti povrata ulaznice i detaljne upute biti će objavljene na stranicama događanja unutar ticketing.hr internetske trgovine. U slučaju otkazivanja ili promjene datuma održavanja događanja, ulaznicu možete vratiti isključivo na prodajnom mjestu gdje su ulaznice kupljene i to najduže dva mjeseca od predviđenog datuma održavanja, a ticketing.hr će pravovremeno tu informaciju objaviti na Internet stranicama ticketing.hr i o tome obavijestiti prodajno mjesto. Opći rok povrata novca u slučaju otkazivanja ili promjene datuma događanja je dva mjeseca od planiranog datuma događanja i to na mjestu na kojem je kupljena, osim ako drugačije nije navedeno na stranici događanja na Internet stranicama ticketing.hr. U slučaju otkazivanja, promjene datuma ili mjesta održavanja događanja ili bilo kakvih drugih promjena vezanih za održavanje događanja od strane Organizatora dodatni troškovi kupca ulaznice (javni prijevoz, hotel i sl.) neće biti nadoknađeni. U slučaju da dođe do promjene cijene ulaznice od strane Organizatora, kao iznos povrata uzima se cijena ispisana na ulaznici u trenutku kupnje.
Kako mogu napraviti reklamaciju?
Sve reklamacije, pritužbe na uslugu i pitanja od strane kupaca potrebno je uputiti na email adresu rh.gnitekcitobfsctd@aksrdop. Reklamacije je moguće predati i putem telefona pozivom službe za korisnike ili pismenim putem na adresu Neki Daniels Media d.o.o, Pasančeva 4, 10000 Zagreb.