„Trendovi u digitalnom marketingu za 2022. godinu“
- prosinca, u WESPA centar (Zavrtnica) na panel diskusiju pod nazivom:
s početkom u 11 sati
Još uvijek tekuća, 2021. godina, donijela nam je nesumnjivo brojne izazove kako u online, tako i u offline svijetu marketinga. Što smo sve naučili te što smo ćemo sve od naučenog prenijeti u novu, 2022. godinu?
Odgovore na ta, ali i puno detaljnija pitanja dobit ćemo od vrhunskih stručnjaka, renomiranih hrvatskih agencija:
- Krešimir Končić, Neuralab
- Ivica Ivaci, BBDO
- Nela Fegić Moguljak, Imago Ogilvy
- Vanja Šebek, Algebra
Hoće li rapidni rast korištenja digitalnih platformi u službi oglašavanja i promoviranja naštetiti outbound marketingu? Ili je i dalje outbound marketing vrijedan kanal u kojeg je potrebno ulagati?
Svakodnevno čitamo i novosti o algoritmima, što od strane Facebooka, što od Googlea – kakav će on utjecaj imati u novoj 2022. godini? Hoćemo li se više okrenuti novim društvenim mrežama, kao što je Tik Tok? Toliko pitanja – a sve odgovore pronađite na jednom mjestu!
Zadnja ovogodišnja panel diskusija u WESPA Spaces, marketinška je poslastica za sve uključene u bilo koji od procesa stvaranja contenta, do strategije oglašavanja i rada u marketingu.
Ne propustite biti dio budućnosti, novih trendova i razmjene ideja 20. prosinca s početkom u 11 sati! Procijenjeno trajanje panela je 60-90 minuta.
Vrsta ulaznice | Cijena | Košarica |
---|
Broj mjesta je ograničen. Uz kupljenu ulaznicu po cijeni od 100,00 kn za bolju koncentraciju, za svakoga smo pripremili kavu i cijeđeni sok 🙂
% POPUST %
WESPA Coworking korisnici ostvaruju dodatno pravo popusta od 20, odnosno 30%. Za sve detalje potrebno se obratiti na info-pult WESPA centra.
Redovni i izvanredni studenti ostvaruju 30% popusta, a za njegovo ostvarivanje potrebno nam je dostaviti dokaz o studiranju putem e-maila rh.gnitekcit @aksrdop
VIDIMO SE 20. prosinca u 11 sati!